Категории

Lonex.bg Гаранции за Качество на Уеб Хостинг Услугите

30-ДНЕВНА ГАРАНЦИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПАРИТЕ

Ако поради някаква причина не сте доволни от предлаганите хостинг услуги, ние ще възстановим всички такси, платени по време на първите 30 дни, след създаването на хостинг акаунта в Lonex.bg. Можете да изпратите e-mail адрес на sales@lonex.bg и ще получите цялата сума, платена за хостинг план и допълнителни услуги.

Моля, имайте предвид, че домейн регистрациите са финални и невъзвръщаеми. Тъй като промените не са позволени след завършване на регистрацията, трябва да бъдете много внимателни и да проверявате за грешки в правописа на домейна.

ГАРАНЦИИ НА УСЛУГАТА

Гаранция за 99,9% Uptime в Мрежата
Lonex.bg дава гаранция, че вашите уебсайтове ще бъдат на линия поне 99,9% от времето, през който и да е 12-месечен период. Тази гаранция включва uptime на сървъра и в мрежата (онлайн). Имайте предвид, че ние не можем да бъдем отговорни за проблеми, възникнали извън нашата мрежа или такива, над които нямаме пряко влияние, като повреди в мрежата на главният доставчик, прекъсване на оптичните кабели, проблеми с DNS, или проблеми с абонирането на домейни, лоша свързаност на потребител към дата центъра, който го обслужва. Uptime гаранцията не важи, когато услугата е прекъсната от събитие, което не е под контрола или юрисдикцията на Lonex.bg. Компанията си запазва правото да спира временно услугите на клиенти, които не са успяли или не са платили на време необходимите такси.

Lonex.bg гарантира 99,9% uptime на сървърите и предлаганите услуги. Това обаче не се отнася до проблемите, произтичащи от:

1. Повреда в хардуера на сървъра.

2. Спирания на сървъра от страна на потребителите, причинени от грешка или съзнателно. В такива случаи, компанията не носи отговорност.

3. Повреди, дължащи се на софтуер, който не е изрично поддържан от Lonex.bg. Ние не носим отговорност, ако поради тази причина възникнат проблеми в хардуера на поддържащите сървъри.

Мрежови прекъсвания или Неочаквани спирания представляват всяко непланирано или неочаквано прекъсване на достъпността в мрежата, поради хардуерен, софтуерен, или дата център проблем, по време на който има 100% загуби на пакети.

Предвидено прекъсване е всяко планирано прекъсване на услугите, с цел подобряването им - софтуерен, хардуерен ъпгрейд (upgrade), или замяна на мрежово оборудване, за да се осигурят по-качествени и сигурни услуги на всички наши клиенти. Предвидените прекъсвания идват с колкото се може повече предупреждения през e-mail или в секцията с новини, минимум 24 часа предварително.

ГАРАНЦИИ ПО ПОДДРЪЖКАТА

Lonex.bg предоставя поддръжка, активна 24/7, 365 дни в годината. Може да се свържете със служителите ни чрез онлайн форма, по телефон или през чат, както и през интегрираната в уеб хостинг контролния панел ticket система. Ще получите отговор на всеки ticket не повече от 60 минути, след като сте го изпратили.